25 August 2014

My last Mountain Biking at Palm Oil Plantation

Last picture at Bukit Koman Palm Oil Plantation 24/8/2014 @ 18:00hrs. My last rides off-road, before downhill fall and lost in dark valley  at night for 3 hours. Gambar di bawah ini diambil semasa menunggu pasukan penyelamat tiba. Anggota Polis Raub dengan bantuan dari kawan-kawan seperkayuhan, rakan-rakan  serta pekerja ladang mencari saya selama 2 jam. Akhirnya saya dijumpai oleh seorang Mandor ladang (saya tak tahu nama - orang Kelantan)
Akhirnya saya dibawa ke Wad Kecemasan Hospital Raub. Ujian X-Ray dada dilakukan, saya disahkan tiada tulang yang patah. Kecederaan kulit lengan superficial dan sakit otot bawah dada menyebabkan saya terpaksa rihat dari bekerja selama 2 hari.
now I ride that Kona Mountain bike only on the road
it will take some time for me to follow these hardcore mountain bikers (pic below by Syahidee Omar)

No comments: